zondag 14 april 2013

Wishlist Sephora


Sephora verlaat in Juni dus echt Nederland.. Niemand heeft enig idee waarom en ik baal hier echt zwaar van. Dit is wat Sephora zelf zegt: "Sephora zal per 1 juni 2013 de Nederlandse markt verlaten. Tot in de loop van mei kunt u genieten van ons uitgebreide assortiment binnen de V&D en bij onze vestigingen. Graag willen wij al onze klanten en relaties danken voor uw loyaliteit. U kunt blijven genieten van de artikelen van Sephora door deze te bestellen via www.sephora.fr" Voor Sephora Nederland verlaat heb ik nog een aantal dingen die ik erg graag wil/ga kopen.




Naked basics palette by Urban Decay

Na de eerste en tweede Naked palettes van Urban Decay hebben ze nu ook Naked Basics. Naked Basics is een kleiner ( dus ook goedkoper!) palette wat geinspireerd is op de Naked palettes. Er zitten wat kleuren in die in Naked 1 en 2 ook zitten maar ook nieuwe kleuren. Hier zitten ook 6 kleuren in i.p.v. 12. Dit palette kost € 23,38. Dat scheelt qua prijs bijna de helft, want Naked 1 en 2 kosten beide € 42,10. Maar ik moet hierbij wel zeggen dat bij de duurdere palettes een oogschaduw kwast en een lipgloss/primer potion. De naked palettes zijn echt een musthave in beauty land dus die ga ik zeker nog halen voor Sephora Nederland verlaat. Hier komt dus ook nog een review van!


Nars blush in Orgasm

Nars Orgasm is toch wel zo'n beetje de meest bekende blush die er is, hij is peachy met gouden glittertjes erin en de blush staat iedereen wel. Het nadeel van Nars is dat het in Nederland haast niet te verkrijgen is en de blush is redelijk duur ( € 20!) Van deze blush zijn erg veel dupes, maar die zijn het allemaal nèt niet. Deze blush is iets wat ik erg graag wil maar ik denk dat mijn budget het niet toelaat en ik er dus toch maar even mee wacht en hem later op www.sephora.fr bestel.


Anastasia brow wiz in Medium Ash
Ik zoek al een tijdje naar goede wenkbrauw potloden/poeders en die van Anastasia blijken heel fijn te zijn, dus ik wil deze heel graag uitproberen. Anastasia brow wiz potloodjes kosten $ 21 omgezet naar euro € 16,09 ik vind dit niet héél duur maar het is ook niet echt een budget merk. Dit potloodje is er in de kleuren Caramel, Ash Blonde, Medium Ash, Brunette en Ebony. Hier ben ik ook niet zeker van dat ik hem ga kopen.


Fine One One van Benefit cosmetics


Fine One One van benefit kan je gebruiken als blush èn lipstick. Zelf zou ik de lichte kleur niet als lipstick gebruiken maar als highlighter, zo wordt hij ook het meest gebruikt. De bedoeling van Fine One One van Benefit is dat je snel klaar bent met je blush/highlighter en dat je hem in een beweging aangebracht hebt. Ik vind de verpakking ook weer erg mooi met dat rosé gouden kleurtje. Het nadeel van dit product is dat hij € 22,98 kost. Je kan dit ook weer als weinig zien omdat het een blush, lipstick en highlighter in èèn is. Ik heb hier zelf mijn twijfels over.

Dit was een deel van mijn 'voor dat Sephora weg gaat lijstje', het liefst neem ik alles mee maar daar heb ik helaas het geld niet voor. Wat wil jij nog kopen vòòr Sephora weg gaat?











1 opmerking: