vrijdag 12 april 2013

This or that tag


Fashion:
Spijkerbroek of joggingspak
Dimphy: ik draag bijna altijd een spijkerbroek, een all-time favorite!
Vera: ik draag alleen een joggingsbroek als ik thuis ben, een spijkerbroek draag ik bijna iedere dag. Dus sowieso een spijkerbroek!
Lange mouwen of korte mouwen
Dimphy: dit is een twijfel geval, comfy truien zitten erg lekker maar ik kies toch voor korte mouwtjes.
Vera: korte mouwen! Ik vind het gewoon niet fijn om helemaal verpakt te zijn. Korte mouwen zijn gewoon veel fijner.
Jurken of rokken
Dimphy: ik kan niet kiezen, oké, rokjes dan.
Vera: Ik draag bijna nooit jurken of rokken, maar als ik moet kiezen, kies ik toch jurken.
Streepjes of ruitjes
Dimphy: streepjes, die staan chiquer en streepjes shirts zijn must haves in je garderobe.
Vera: ruitjes, die vind ik vaak mooier bij een blouse.
Teenslippers of sandalen
Dimphy: sandalen, die zijn meestal mooier dan die rubberen flip flopjes en ik irriteer me aan dat geluid wanneer je over een verhard pad loopt.
Vera: hmm, moeilijke. ik denk sandalen, maar wel mooie. Slippers vind ik soms echt irritant en vooral als je een eind moet lopen.
Sjaals of hoedjes
Dimphy: sjaals, die heb en draag ik het meeste.
Vera: sjaals, ik draag nooit hoedjes.
Oorknopjes of oorhangers
Dimphy: oorknopjes, die zijn subtieler en staan mij vaak mooier.
Vera: oorknopjes! Door oorhangers gaan mijn gaatjes inscheuren, en knopjes vind ik sowieso mooier.
Kettingen of armbanden
Dimphy: kettingen, die maken je outfit net iets meer af.
Vera: armbanden denk ik, die zijn iets subtieler. 
Hakken of platte schoenen
Dimphy: platte schoenen, ik trek mijn gewone sneakers toch eerder aan als mijn high wedge sneakers.
Vera:  platte schoenen, ik heb geen hakken en ik kan er ook totaal niet op lopen haha.
Cowboy laarzen of paardrij-laarzen
Dimphy: geen van beiden, de cowboy trend sla ik dus totaal over.
Vera: moet ik hier serieus uit kiezen? Sorry, maar ik vind allebei de laarzen super lelijk.
Jasje of  vest
Dimphy: vest, dat is lekker warm en cozy.
Vera: een vest, dat is meer comfy.

Make-up:
Lipgloss of lipstick
Dimphy: ik pak toch het vaakst mijn lipgloss denk ik, maar het is wel een béétje sticky dus toch lipstick.
Vera: lipstick durf ik niet echt te dragen, en lipgloss is véél te plakkerig. Lipstick denk ik. 
Eyeliner of mascara
Dimphy: ik gebruik beide iedere dag maar eyeliner zonder mascara staat me echt vreselijk.
Vera: mascara! Eyeliner gebruik ik niet heel vaak, en mascara iedere dag.
Foundation of concealer
Dimphy: foundation, dan doe ik wel iets meer over ( mogelijke ) onzuiverheden.
Vera: foundation. foundation bedekt je hele gezicht, en concealer is alleen voor een paar plekjes.
Neutraal of kleur
Dimphy: neutraal, dat kàn je iedere dag dragen.
Vera: neutraal. Je zal mij niet gauw zien met felgekleurde oogleden.
Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw
Dimphy: vaste vorm, losse poeder oogschaduw vliegt gelijk overal heen.
Vera: ik ook vaste vorm, losse poeder oogschaduw vind ik kapot irritant.
Kwasten of sponsjes
Dimphy: ik gebruik eigenlijk alleen kwasten, dus kwasten.
Vera: kwasten. Ik vind sponsjes niet echt praktisch.

Nagels:
OPI of China Glaze
Dimphy: ik kies voor China Glaze, omdat dat goedkoper is dan OPI.
Vera: ik heb van beide geen lakjes, maar als ik moet kiezen kies ik toch OPI, omdat ik die kleurtjes mooier vind.
Lang of kort
Dimphy: lang, korte nagels zien er snel onverzorgd uit..
Vera: lange nagels, ik heb korte nagels maar ik heb ze liever lang.
Acryl of natuurlijk
Dimphy: natuurlijk, acryl heb ik zelf nog nooit gehad maar dat ziet er inderdaad raar uit.
Vera: natuurlijk! ik vind acryl er zo raar uit zien.
Felgekleurd of donker
Dimphy: felgekleurd, donker staat mij niet en ik word er een beetje depri van.
Vera: sowieso felgekleurd, ik vind donker er al snel grauw uit zien.
Met nailart of zonder nailart
Dimphy: mijn nailart ziet er vaak nogal kinderlijk uit omdat ik het niet echt kan, dus zonder.
Vera: met nailart vind ik erg leuk, maar zelf ben ik helemaal niet goed in nailart!

Body:
Parfum of bodyspray
Dimphy: ik heb eigenlijk niet echt een bodyspray, vooral parfums.
Vera: parfum, dit ruikt wat zwaarder wat ikzelf lekkerder vind ruiken.
Lotion of body butter
Dimphy: body butter, ik hòu van body butter van de body shop.
Vera: body butter is zo veel fijner en verzorgt je huid veel meer.
Douchegel of zeep
Dimphy: douchegel, ik kan niet omgaan met zeep in de douche en anders duurt het erg lang.
Vera: douchegel, zeep vind ik irritant omdat dat eerst nog vloeibaar moet worden.
Lush of andere merken
Dimphy: dit is een lastige, ik hou echt van de body shop maar Lush vind ik ook wel erg leuk.
Vera: ik heb niet echt iets van Lush, maar ik kies toch voor Lush. Ik hoor er veel positieve verhalen over.

Haar:
Krullend of stijl
Dimphy: krullen, dat staat mij mooier en ik vind beachy waves prachtig.
Vera: ik vind krullend mooi bij donker haar, en stijl mooi bij lichter haar.
Knot of paardenstaart
Dimphy: knotje, ik doe mijn haar vaak in een up-do.
Vera: knot, bij een paardenstaart ziet het er bij mij super lelijk uit!
Schuifspeldjes of clipjes
Dimphy: schuifspeldjes, dan heb je niet zo'n raar bultje door een clipje.
Vera: schuifspeldjes, die pakken je haar goed mee als er een plukje in de weg zit.
Haarlak of gel
Dimphy: haarlak, sowieso want van gel krijg je vettig haar.
Vera: haarlak, van gel krijg ik ook vettig haar en soms wordt het er ook droger van.
Lang of kort
Dimphy: lang, ikzelf heb ook lang haar.
Vera: lang, ik heb het ook en ik vind het gewoon mooier bij een meisje.
Licht of donker
Dimphy: beiden, ligt eraan welk seizoen.
Vera: ik heb echt geen idee.
Lok of pony
Dimphy: lok, een pony staat mij niet dan krijg ik een poppen uitstraling maar als je een groot voorhoofd hebt is het wel handig.
Vera: een lok, een pony zit altijd in mijn gezicht.
Los of vast
Dimphy: los, dat is gemakkelijker.
Vera: los, dat vind ik bij mezelf mooier.

Random:
Regen of zonneschijn
Dimphy: zonneschijn, da-duh!
Vera: meen je deze? Zonneschijn natuurlijk!
Zomer of winter
Dimphy: zomer, ik word hier echt vrolijk van.
Vera: zomer. Ik heb echt een hekel aan de winter.
Herfst of lente
Dimphy: lente, dit lijkt het meest op de zomer.
Vera: de lente. De herfst vind ik eigenlijk een voorproefje op de winter haha.
Chocolade of vanille
Dimphy: vanille, lekker zoet.
Vera: chocolade, vanille vind ik na een tijdje niet meer zo lekker.
Westen of oosten
Dimphy: het westen, daar zitten leuke landen.
Vera: het westen, hier zit amerika en ik vind het oosten een beetje mysterieus.


1 opmerking: