donderdag 25 april 2013

Review Lush Tea tree water



De tea tree water van Lush belooft dat hij effectief werkt tegen bacterien die puistjes veroorzaken en dat dit ideaal is voor mensen die snel last hebben van verstopte poriën en puistjes. Ik wou deze erg graag proberen omdat ik last heb van onzuiverheden en een nieuwe toner nodig had. Benieuwd?


Tea tree water
Tea tree oil schijnt echt te helpen tegen onzuiverheden, that's what we need! Tea tree water van Lush is gemaakt door de etherische olie in water te scheiden. En natuurlijk is het handgemaakt, wat we gewend zijn van Lush. De ingrediënten zijn: Grapefruit Water, Juniperberry Water en Limonene Perfume wat van nature voorkomt in etherische olie. Deze ingrediënten zijn allemaal vers en natuurlijk. Ook test Lush niet op dieren wat prettig is om te weten. Ik ben niet iemand die iets niet koopt omdat het op dieren getest wordt, maar ik vind het niet oké. De geur is niet te omschrijven, persoonlijk vind ik hem niet verkeerd. De Tea tree water zit in een spuitflacon, wat wel handig is omdat je dan niet gelijk alles morst. Je hebt deze in 100 g ( € 5,55) en in 250 g ( € 11,65). Hoe je hem gebruikt ligt aan jou, hij is te gebruiken op een watje of je spuit het zo over je gezicht voor verfrissing. Tea tree water is te koop in Lush winkels of op www.lush.nl






3 opmerkingen:

  1. Dat product van Lush kende ik nog niet, ben benieuwd of het werkt! En de kwast van de Primark is héél erg zacht, een echte aanrader :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik ben heel benieuwd of hij echt werkt of niet! Alles dat helpt tegen onzuiverheden, is welkom! :)

    Liefs,
    Marlies
    www.goldenmirrorsandpinkbows.be

    BeantwoordenVerwijderen